Contact

Onze meestgestelde vragen

Wat is Deals! ?

Deals! is een nieuwe promotiegerichte dienst van Colruyt Group.

Op de Deals!-website kan je grote hoeveelheden van huishoudelijke merkproducten bestellen en aan je voordeur laten leveren. En dat aan scherpe hoeveelheidsvoordelen. De deals die je kan scoren zijn echter van tijdelijke aard – er is geen continu assortiment. Wees er dus snel bij!

Hoe lang zijn de Deals! geldig?

Onze Deals!-aanbiedingen zijn steeds geldig zolang de voorraad strekt. Snel zijn is dus de boodschap!

Kan ik mijn Collect&Go-boodschappen en mijn aankopen op Deals! samen laten leveren?

Neen, dat is op dit moment niet mogelijk. Deals! beschikt over een andere werkwijze en over een ander assortiment.

Waarom kan ik op collectandgo.be/deals niet de rest van mijn boodschappen doen (in de Colruyt- of Bio-Planet-webshop)?

Het concept van Deals! zit momenteel in een testfase. Daarom kan je momenteel nog geen producten uit het assortiment van Deals! bestellen en je Collect&Go-boodschappen reserveren op hetzelfde moment. Moest dit in de toekomst mogelijk worden, houden we je hier via onze kanalen van op de hoogte.

Waarom vind ik Deals! niet terug op de gewone Collect&Go-website en -app?

De nieuwe Deals!-dienst zit momenteel in een testfase. Daarom vind je hier momenteel nog niets van terug op de Collect&Go-website en in de Collect&Go-app. Moest dit in de toekomst wijzigen, houden we je hier via onze kanalen van op de hoogte.

Waarom moet ik grote hoeveelheden aankopen om te kunnen genieten van de prijs?

Omdat we jou zo scherpe prijzen kunnen bieden - zo kan je meer besparen. Handig!

Hoe blijf ik op de hoogte van toekomstige Deals!?

Dat is makkelijk: je kan je inschrijven op onze wekelijkse Deals!-update. Zo krijg je super-aanbiedingen wekelijks in je mailbox. Makkelijk!

Hoe kan ik interessante Deals! delen met mijn netwerk?

Op onze website vind je handige share-knoppen terug waarmee jij de deals via verschillende sociale media-kanalen kan delen met je netwerk. Doen hé!

Kan ik als zaakvoerder ook genieten van de aanbiedingen op Deals!?

Neen, dat kan niet. We verkopen en leveren enkel aan particulieren voor huishoudelijk gebruik.

Ik heb een aanbieding op Deals! gemist. Kan ik alsnog bestellen?

Jammer dat je een van onze deals gemist hebt. We werken met een beperkte stock van iedere aanbieding en kunnen de voorraad helaas niet meer aanvullen onder dezelfde voorwaarden. Je kan dus jammer genoeg niet meer bestellen wanneer de deal uitverkocht is. Maar hou zeker onze website in de gaten en schrijf je in om de wekelijkse Deals!-update te ontvangen. Er verschijnen nl. wekelijks nieuwe deals.

Ik wil meer bestellen dan de website toelaat, wat nu?

Opdat iedereen de kans zou hebben om te genieten van onze mooie deals, beperken we bij sommige deals het aantal stuks dat je kan bestellen.

Ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen, maar ik heb wel betaald. Wat nu?

Check in dat geval zeker de Spam-folder van je mailbox. Waarschijnlijk heeft hij zich daar verstopt.

Hoe weet ik of jullie mijn bestelling goed ontvangen hebben?

Heb je de bevestigingsmail van je bestelling ontvangen (check ook zeker je Spam-folder)? Dan mag je op beide oren slapen: we hebben je bestelling goed ontvangen.

Kan ik nog iets toevoegen aan mijn geplaatste bestelling?

Eens je bestelling geplaatst en betaald is, kan je er niets meer aan toevoegen of uit verwijderen. Je kan wél altijd een nieuwe bestelling plaatsen.

Hoe krijg ik mijn kasticket?

We sturen je kasticket via e-mail naar je op van zodra je bestelling werd geleverd.

Kan mijn bestelling geweigerd worden?

Ja, bestellingen kunnen geweigerd worden wanneer we bijvoorbeeld veronderstellen dat de producten bedoeld zijn voor professionele doeleinden zoals bv. doorverkopen, en niet alleen voor jou om ze te gebruiken. Wil je aankopen doen voor je zaak of vereniging? Informeer je dan bij Solucious of Colruyt Professional.

Voor verdere info over het weigeren van bestellingen, verwijzen we je graag door naar de Algemene Voorwaarden

Hoe kan ik betalen?

Via de website betaal je met je Bancontact-app of met je kaartlezer.

Waarom moet ik betalen wanneer ik de producten bestel, en niet wanneer ik ze ontvang?

We ronden je bestelling meteen af. Het is daarna enkel nog wachten op je levering. Handig!  Geen nood: als er iets fout gaat met je producten (beschadigd) kan je terecht bij de klantendienst. We behandelen je klacht zeker correct en gaan over tot terugbetaling wanneer dat vereist is.

Kan ik ook bij ontvangst betalen?

Die mogelijkheid bieden we niet.

Kan ik een factuur krijgen van mijn aankoop?

Je krijgt sowieso een factuur met alle details van zodra je bestelling geleverd is. Indien deze zoek raakt, kunnen we je een duplicaat op basis van je bestelnummer bezorgen. Hiervoor verwijzen we je graag door naar de contactgegevens bovenaan deze pagina.

 

Kan ik een factuur krijgen die op mijn naam staat op mijn btw-nummer laten zetten?

Neen, we leveren enkel aan particulieren.

Kan ik kortingsbonnen gebruiken?

Neen, dat is op dit moment niet mogelijk.

Kan ik met maaltijdcheques betalen?

Neen, op dit moment kan je enkel betalen met je Bancontact-app of kaartlezer.

Ik ontving geen track&trace-code voor mijn levering, wat nu?

Je deals worden binnen de 2-14 dagen geleverd. De dag voor levering ontvang je van onze logistieke partner CityDepot een mail met de track&trace-code. Zijn de 14 dagen verstreken en heb je nog steeds geen e-mail ontvangen, contacteer dan onze klantendienst.

Wanneer levert Deals!?

We proberen waar mogelijk onze bestellingen te groeperen zodat we aan een lagere kost kunnen leveren. Je bestelling wordt geleverd binnen de 2 tot 14 dagen nadat je hem plaats. We houden je van de levering op de hoogte via mail. Je zal een dag voor de levering een mail met een track&trace-code krijgen waarmee je je bestelling kan volgen. Op de dag van de levering zelf zal die jouw geschatte leveringstijd specifieker aangeven.

Waarom duurt het enkele dagen voordat Deals! mijn bestelling kan leveren?

Door niet iedere dag te leveren en de bestellingen te groeperen, kunnen we aan lagere kost leveren. Meer voordeel voor jou dus!

Waarom kan ik mijn Deals!-bestelling niet afhalen in een Collect&Go-afhaalpunt?

We zitten op dit moment nog in een testfase - momenteel is dit dus nog niet mogelijk, en leveren we je deals aan de voordeur. We sluiten dit echter op termijn niet uit en houden je van eventuele veranderingen op de hoogte via onze kanalen.

 

Kan ik een leveringsmoment kiezen?

Neen, dat kan niet. We proberen waar mogelijk om onze bestellingen te groeperen zodat we aan een lagere kost kunnen leveren.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij levering door Deals!?

Wanneer je je producten bestelt, vragen we je aan te geven waar de bezorger je bestelling kan afzetten in de nabije buurt van je adres, moest je niet thuis zijn (op het terras, bij de buren … ).

Lukt dit toch niet? Geen nood: onze bezorger probeert het later nog eens tijdens een latere bezorgingsronde. Je wordt hiervan op de hoogte gebracht via mail.

Kunnen we niet leveren bij een tweede poging? Dan annuleren we je bestelling, en ontvang je een terugbetaling. Er kunnen kosten in rekening gebracht worden wanneer meerdere leverpogingen moeten worden ondernomen. Meer info hieromtrent vind je terug in de Algemene Voorwaarden Deals!.

Kan ik mijn leveringsadres aanpassen?

Wanneer je je bestelling plaatst, kan je kiezen waar we je pakket leveren in België. Hierna kunnen we je leveringsadres jammer genoeg niet meer aanpassen.

Wanneer ken ik de exacte leveringsdatum en het leveringstijdstip van mijn bestelling?

We plannen je levering en sturen je een mail op de dag voor de levering. Op de dag zelf kan je je bestelling volgen en krijg je exact uur te zien. Bovendien kan je je bestelling dan ook volgen via het track&trace-systeem.

Wordt mijn bestelling geleverd volgens de geldende veiligheidsmaatregelen i.v.m. het Coronavirus?

Wanneer we je bestelling komen leveren, overhandigen we de goederen graag persoonlijk, maar respecteren we daarbij uiteraard alle geldende veiligheidsvoorschriften i.v.m. het Coronavirus zoals bv. het dragen van het mondmasker en het houden van afstand om zowel jezelf als onze bezorgers te beschermen!

 

Kan ik mijn bestelling in een postpunt laten leveren?

Neen, we leveren vooralsnog enkel bij jou aan huis.

Kan ik mijn bestelling bij de buren laten bezorgen?

Ja, dat kan. Je kan dit aangeven wanneer je je leveringsadres ingeeft tijdens het plaatsen van je bestelling, je kan een briefje op de deur kleven of je kan het aanpassen via de track&trace-pagina van het leveringsbedrijf, van zodra je de code daarvoor ontvangt via mail.

Waarom krijg ik geen exacte leveringsdatum en -uur te zien wanneer ik mijn producten bestel?

We proberen waar mogelijk om onze bestellingen te groeperen zodat we aan een lagere kost kunnen leveren. Je bestelling wordt hoe dan ook wel geleverd binnen de 2 à 14 dagen nadat je hem plaats. Wat betreft de exacte leveringsdatum en – uur houden we je na het doorgeven van je bestelling van de levering op de hoogte via mail. Zo ontvang je alvast de dag voor levering een track&trace-code om je levering op te volgen. Op de dag van levering belt de bezorger je een halfuurtje vóór de levering ook nog eens op.

Kan ik mijn bestelling annuleren na betaling?

Vul hiervoor het herroepingsformulier in: ga naar het contactformulier en selecteer ‘herroeping’. Wij annuleren dan de bestelling en levering voor jou (Zie vraag ‘bestelling herroepen en terugbezorgen voor meer informatie over terugsturen van geleverde producten’).

De terugbetaling vindt plaats nadat we de goederen konden nazien op beschadigingen. Houd er rekening mee dat aan de uitoefening van je herroepingsrecht wel een administratieve kost van 8,99 euro is verbonden.

Mijn bestelling is geleverd, maar ze is niet volledig. Wat nu?

Neem dan contact op met de klantendienst via het formulier op deze pagina.

Ik heb de verkeerde goederen ontvangen bij levering.

Neem dan contact op met de klantendienst via het formulier op deze pagina.

Mijn bestelling is onderweg maar het bezorgadres klopt niet.

Neem dan contact op met de klantendienst via het formulier op deze pagina.

Ik heb per ongeluk een dubbel order geplaatst.

Neem dan contact op met de klantendienst via het formulier op deze pagina.

Kan ik mijn bestelling nog weigeren aan de deur?

Ja, dat kan. Je krijgt je aankoopbedrag - min een administratieve kost van € 8,99 - dan binnen de 7 werkdagen terug op je rekening gestort.

Waarom vind ik het assortiment van Deals! niet terug in de Colruyt- of Bio-Planet-webshop?

Deals! werkt met een eigen en tijdelijk assortiment dat speciaal ingekocht is en dus enkel beschikbaar is gedurende de looptijd van de aanbieding. Daarom kiezen we er ook voor een aparte Deals!-webshop.

Waarom verdwijnen sommige aanbiedingen van de Deals! website?

Deals! gaat bij zijn leveranciers op zoek naar allerlei koopjes die er te vinden zijn. Deze zijn beperkt in hoeveelheid. Wanneer de stock van een product dus op is, kan je deze dus niet meer bestellen.

Waarom zijn sommige producten uit mijn winkelwagen plots niet meer voorradig?

Pas wanneer je je producten afgerekend hebt, zijn ze ook daadwerkelijk van jou. We reserveren geen producten voor jou in je winkelwagen.

 

Wanneer verschijnen er nieuwe Deals! op de website?

Er verschijnen wekelijks nieuwe deals op onze website. Spannend hé?! Schrijf je zeker ook in voor de wekelijkse Deals!-update. Zo ben je altijd mee.

Van waar komen de producten die aangeboden worden op Deals!?

Bij Deals! hebben we 1 missie: je deals op gekende huishoudmerken voorschotelen. De producten op Deals! worden dus stuk voor stuk geproduceerd door de gekende merkenleveranciers. We kopen deze deals speciaal in voor jou in grote hoeveelheden. Soms kunnen dit bijvoorbeeld ook productieoverschotten zijn, of bepaalde reeksen van bekende merken die niet meer of nog niet op de Belgische markt verkocht werden.

Waarom is het aanbod op Deals! beperkt?

Onze Deals!-jagers selecteren voor jou mooie deals bij onze leveranciers. Indien we vinden dat een aanbieding jou niet genoeg voordeel kan bieden, komt hij niet op onze website. Zo ben je altijd zeker dat je op Deals! dé deals van het moment vindt.

Waar kan ik terecht met vragen over producten?

Daarvoor verwijzen we je graag door naar de contactgegevens die bovenaan deze pagina staan!

Hoe garanderen jullie de kwaliteit van de producten op de Deals!-website?

Alle producten die op de Deals!-website verkocht worden, zijn geproduceerd door gekende topmerken. Veel van de producten die we op Deals! verkopen, kunnen niet vervallen. Bij producten die wel een vervaldatum hebben, houden we rekening met het gemiddelde verbruik van een gezin en gaan we ervan uit dat je deze dus op kan gebruiken voor het verstrijken van de vervaldatum.

Mijn aankopen zijn beschadigd, wat nu?

Daarvoor verwijzen we je graag door naar de contactgegevens die bovenaan deze pagina staan. Aarzel niet om dit aan te geven bij de klantendienst.

Ik heb op Deals! een product gezien dat gelijkaardig is aan een product dat in de Colruyt- webshop, of in de Colruyt-winkels verkocht wordt. Waarom passen de Colruyt-winkels en de Colruyt-webshop hun prijzen niet aan?

Het assortiment, de services en de promoties op de Deals-website verschillen van die in de Colruyt-winkels en in de Colruyt-webshop. Wens je meer informatie over de promoties in de Colruyt-winkels, en in de Colruyt-webshop? Dan verwijzen we je graag door naar de respectievelijke website www.colruyt.be en de Algemene Voorwaarden Collect&Go.

Hoe weet ik hoeveel voordeel ik kan scoren?

Om je een idee te geven van het voordeel dat er voor jou te rapen valt via Deals!, tonen we je ter referentie een doorstreepte prijs. Zo zie jij hoeveel je bespaart! Waar de doorstreepte prijs voor staat, kan je ontdekken via het informatiesymbooltje. Voor meer info over de doorstreepte prijs, contacteer onze klantendienst.

 

Hoeveel betaal ik om mijn Deals!-producten te laten leveren?

De deals die je scoorde worden voor Є 3,99 per bestelling aan je voordeur of in de hal van je appartementsgebouw geleverd. Vanaf een bestelling van minstens € 60 valt deze kost weg. We leveren niet op verdiep.

Waarom is de leveringskost bij Deals! (€ 3,99) lager dan de servicekost (€ 5,50) van Collect&Go

Niet alleen is het aantal producten dat je kan bestellen bij Deals! beperkter, deze moeten ook niet gekoeld worden. Daarom ligt de leveringskost bij Deals! lager.

Ik heb hetzelfde product ergens anders goedkoper gezien. Betalen jullie het verschil terug of past Deals! zijn prijs aan?

Deals! wil je altijd en overal heel voordelige deals kunnen aanbieden, maar biedt jou geen laagste prijs-garantie.

Ik wil mijn bestelling herroepen en terugbezorgen. Hoe doe ik dat?

Dat kan binnen de 14 dagen na ontvangst via volgende stappen:


1. Vul hiervoor het herroepingsformulier in: ga naar het contactformulier en selecteer ‘herroeping’

2. Geef aan welk product en welke hoeveelheid je wil terugsturen
3. Zet de goederen in de originele verpakking klaar
4. We mailen je wanneer we je goederen terug kunnen komen oppikken
5. Na ontvangst en controle van de goederen, storten we je aankoopbedrag van de terugbezorgde goederen - min een administratieve kost van € 8,99 - binnen de 7 werkdagen terug op je rekening. Als bij controle waardeverminderingen zijn vastgesteld, dan worden deze eveneens in mindering gebracht (bv. beschadigingen,  ..)

 

Wanneer worden mijn herroepen goederen terugbetaald?

Na ontvangst en controle van de goederen die je hebt terugbezorgd na herroeping van (een deel van) je bestelling, storten we je je aankoopbedrag van deze goederen min een administratieve kost van € 8,99 binnen de 7 werkdagen terug op je rekening. Dit uiteraard onder de voorwaarde dat de herroeping correct is gebeurd en we vaststellen dat je de goederen niet hebt gebruikt, beschadigd, … Is toch sprake van waardeverminderingen, dan worden die eveneens afgehouden van het terug te storten bedrag. Is het product geheel onverkoopbaar geworden door de waardeverminderingen dan kan een terugbetaling uiteraard niet plaatsvinden.

Moet ik betalen bij herroeping?

Ja, je betaalt een administratieve kost van € 8,99. Als je goederen terugbezorgt omwille van schade of foute levering, rekenen we je uiteraard niets aan. In dat geval gaat het niet om herroeping van (een deel van) je bestelling, maar om een conformiteitsprobleem.

Hoe vaak versturen jullie nieuwsbrieven?

Je krijgt onze Deals!-update wekelijks in je mailbox! Hebben we groot nieuws dat écht niet kan wachten, dan kan het zijn dat je een extra update krijgt!

 

Hoe kan ik me uitschrijven voor de Deals!-update?

Onderaan in de Deals!-update staat een link via dewelke je je kan uitschrijven.

Hoe kan ik jullie bereiken?

De makkelijkste manier om ons te bereiken is via het contactformulier op deze pagina.

Kan ik de deals ook als niet-particulier in grote hoeveelheden aankopen?

Neen. Deze service en het aanbod is enkel voor particulieren. Wil je aankopen doen voor je zaak of vereniging? Informeer je dan bij Solucious of Colruyt Professional.

Kan ik een factuur die op mijn naam staat op mijn BTW nummer laten zetten?

Neen, dat kan niet. Deze service en het aanbod is enkel voor particulieren. Wil je aankopen doen voor je zaak of vereniging? Informeer je dan bij Solucious of Colruyt Professional.

Geen antwoord gevonden op je vraag? Vul het contactformulier in en we contacteren jou zo snel mogelijk.